Untuk pertanyaan/iklan/berita sila hubungi saya disini orderonline2010@gmail.com.
@ WhatsApp 013-3689280

Najib Tukar MB Kedah Sama Seperti Umar Tukar Gabenor - UMNO Selangor.

Sejak semalam gambar neh viral ;


Ada gak yang berteka-teki. Betui ka?

Godek punya godek, selongkar punya selongkar, akhirnya dapat tahu sumber asal.

Rujuk ==> http://umnosubang.com.my/2016/02/03/keindahan-dan-keagungan-islam-yang-dinafikan/

Aku godek-godek bukan sebab aku tak percaya sebaran berkenaan. Aku percaya tambahan pula kalau ko kata puak2 UMNO yang bercakap macam tu, lagi la aku percaya. Sebab ini bukan first time mereka keluarkan statement kelakar bangang. Tapi nak puaskan ahti orang yang tertanya-tanya. Dari mereka musykil, better kita tunjuk bukti.

Petikan yang menyebut begitu ;

Tindakan beliau ini sudah cukup menjadi satu asbab kuat untuk PM DSN mengambil tindakan sama seperti tindakan khalifah Umar menukar Gabenor dan Komandan yang melakukan perkara yang bertentangan dengan perintah ALLAH dan mengundang kemurkaan ALLAH. Walau bagaimanapun PM DSN bersabar dan memberi peluang kepada beliau untuk berubah.

Dari rangkap pertama sampai rangkap terakhir, tak habis-habis disebut Allah, Islam blablabla dan seangkatan dengannya. Ya tuhan. Ko tengok la cara Najib tadbir negara neh. Layak ke dapat pujian pun. Layak ke kita bayangkan dia sepertimana pemimpin2 Islam zaman dahulu kala yang usah kata jet, nak guna lilin pun berkira-kira? Gila... gila..

Dia kata lagi bahawa tindakan menukar Mukhriz kerana ;

Salah seorang pemimpin yang juga telah melakukan kebhatilan menegur dan mencela pemimpin ialah Menteri Besar Kedah, Dato Seri Mukhriz Mahathir (DSMM). Pada 20 Dec 2015di Saloma Bistro beliau secara sinis menggambarkan Perdana Malaysia Dato Seri Mohd Najib(DSN) dengan gelaran “Bengap”.https://www.youtube.com/watch?v=7WtwhqTWYdY . Kenyataan yang dibuat secara terbuka ini sudah tentu bertentangan dengan perintah agama melalui hadis yang diriwayatkan oleh al baihaqi dalam Syu’abul Iman 6/69,”Janganlah kalian mencela penguasa kalian, jangan kalian menipu dan membencinya…”. Kenyataan ini yang kemudiannya mendapat sorakan dalam bentuk sokongan hadirin yang hadir dan tindakan beliau amat jelas menunjukkan beliau meracuni dan memperdaya kita semua untuk lebih membenci pemimpin kita iaitu PM DSN. Satu perbuatan yang begitu bertentangan dengan larangan ALLAH.

Hish hish hish..

AYAT MACAM GAMPANG!

Bab lawan Najib semuanya bertentangan dengan ISLAM.
Bab Najib menyusahkan rakyat, takpe pula ekh?
Apa sadis sangat mamat nama Zein Isma neh?
Ingatkan si Noh Omar tu dah cukup sadis.
Rupanya si Zein neh lagi dasat noks.
Tatau la kuasa bodek tahap berapa dia guna.
Aku rasa kayu balak pun hancur dengan kuasa bodek Zein. Seriyus tajam nak mampos. 

Btw, sekarang neh aku rasa UMNO sedang mabuk kot. Kejap kata tindakan tukar MB Kedah tiada kaitan dengan Najib. Kejap kata tindakan Najib tukar MB Kedah adalah wajar kerana celaan seperti karangan di atas. Langsung takde konsistensi. Takde bincang-bincang dulu ke sebelum merepek depan orang?

KAH KAH KAH
KAH KAH KAH KAH
KAH KAH KAH KAH KAH
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...