Untuk pertanyaan/iklan/berita sila hubungi saya disini orderonline2010@gmail.com.

Gambar2 Demo PASMEB Sokong Sultan Selangor.

Demo yang dianjurkan pada 30/8/2014. PASMEB antara organizer yang terlibat. PERKASA pun turut memberikan sokongan. PASMEB neh pada asalnya mereka kata mereka sokong kepimpinan TSKI. Ahli2 PKR yang dipecat dari parti kemudiannya tubuhkan PASMEB. Mereka dipecat dari parti kerana bersikap kritikal terhadap masalah2 dalaman parti PKR yang akhirnya membawa kepada pemecatan keanggotaan parti.

Lihat gambar2 ;







1. Demo yang diadakan kat Klang ini dianjurkan bagi menyatakan sokongan padu kepada sultan Selangor.

2. Yang peliknya, boleh pula geng2 PASMEB neh berkerjasama dengan geng2 UMNO yang mana dulunya geng2 UMNO itu juga yang kutuk TSKI kaw2. Haha.

3. Konon nak tunjuk sokong sultan sebab sultan minta lebih dari 2 nama bagi mengisi jawatan menteri besar Selangor yang baru.

4. Tapi secara tak langsung ini memberikan gambaran yang TSKI ada kaitan dengan UMNO.

5. PASMEB dulu pernah nak buat roadshow untuk nyatakan sokongan kepada TSKI. Siap nak berdemo lagi. Mujur TSKI keluarkan satu kenyataan agar jangan ada mana2 pihak berbuat apa2 untuknya. Terang lagi jelas, dia memang ada niat nak resign dari awal lagi.

6. Ada orang kata PASMEB ialah NGO berbayar. Sapa bayar? Arfa? Tak kot. Sultan Selangor? Tah. TSKI? Lagi la aku rasa tak mungkin. Haha.

7. Yang sebenarnya tujuan PASMEB daripada nak membela apa yang terjadi ke atas TSKI kepada bermain propaganda. Bahkan siap mengarut2 lagi. Contohnya demo sokong sultan. Untuk apa?

8. Siap artis2 join lagi. Percuma ke berbayar? Haha.

9. Herman tino pun ada. Bukan dia ke hari tue nak lawan Anwar di Kajang? Haha.

10. Nampaknya NGO PASMEB dah dicemari dengan unsur2 UMNO sekarang neh. Bahkan aku melihat dorang dah lari dari tajuk utama perjuangan. Harus di ingat, TSKI dah letak jawatan. Dia akan berundur sebagai MB sejurus MB baru dilantik oleh sultan tak berapa lama lagi. Kewujudan PASMEB tak relevan kalau sekadar nak buat demo mengarut. Demo2 mengarut inila buat orang tambah benci kat TSKI tak pasal2.

11. Oleh kerana geng2 PASMEB neh ada yang aku kenal dan aku tahu depa bukan geng2 UMNO, aku harap depa boleh la berhenti dari teruskan buat kerja2 mengarut macam semalam. Bagi aku, yang dah lepas tue lepas la. Lawan guna fakta, hujah. Tak payah nak berpaut pada UMNO semata2 nak tunjuk ko meluat sangat dengan tindakan PKR ke atas TSKI. TSKI pun bijak. Dia guna saluran undang2 untuk tegakkan keadilan. Yang korang neh berdemo bagai walaupun tuan punya badan relax jek resign tak rasa pelik ke apa? 

Hadoi aii.. lawak gile ah. 

Lagipun. Macam la sultan ingat kat korang time susah. Lalalala... terima la hakikat ya.

KAH KAH KAH