Untuk pertanyaan/iklan/berita sila hubungi saya disini orderonline2010@gmail.com.

Hot! Rosmah Mansur pakai tudung.

Perghhhhhhh.. rosmah pakai tudung bhaiii.... perghhhhh aku cuma mimpi je beb..

kah kah kah
kah kah kah kah
kah kah kah kah kah..

lepaklah.. kita gurau2 tambah mesra kan? Acececehh.. takan marah kot?

Berikut di bawah ialah gambar datin rosmah bersama isteri pegawai brunei. Sila tengok dan teliti baik2.

Perasan tak ada seseorang yang menyerupai wanita cina yang tak pakai tudung tapi masih berpakaian sopan yang paling hujung sekali bahagian kanan?

Yang tak pakai tudung pun sebab dia bukan islam [dipercayai]. Di brunei ada menteri/pegawai cina juga. Tapi tengok macam mana mereka boleh hidup harmoni. Mudah. Orang islam berperangai macam orang islam, maka org bkn islam akan respect mereka secara automatik.

Dan rosmah mansur ialah satu2 wanita islam yang memang slumber habis tak pakai tudung. Tak pernah menyesalnya brunei, bila tak masuk malaysia. Yang menyesal ialah aku, kerana pemimpin malaysia suka maksiat. Itupun untuk duit. Cis.. memalukan.

Ameno : Brunei maju, aman dan sempurna walaupun mereka takde kasino, takde arak dan takde disko. Heh.
8 Affordable Beach Destinations For A Relaxing Getaway

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...