Untuk pertanyaan/iklan/berita sila hubungi saya disini orderonline2010@gmail.com.

Premis judi : Bukti putar belit PAS..!

Aku nak korang tengok keratan akhbar neh. Keratan akhbar ini adalah keratan yang aku baru scan tadi. Aku takde scanner kat rumah [kampung] so terpaksalah aku pergi kedai internet untuk scan benda neh sekejap. Saja je aku SCAN benda neh untuk tatapan seluruh ahli umno, seluruh penyokong umno dan seluruh pemimpin tertinggi umno.

Sila tengok bawah neh [sila klik image untuk paparan penuh] ;

Memang di akui aku simpan paper neh untuk tujuan tertentu. Dan sekarang inilah masanya aku menggunakan keratan yang aku simpan kurang dari sebulan neh. Heh. Nak tahu lagi lanjut? 

Tengok bawah pula ;

Dah tengok? Dah baca? Sila buat penaakulan sendiri. 

Sendiri main wayang..
Sendiri terperangkap..
Cakap siang pandang-pandang..
Cakap malam dengar-dengar..


Ameno : Senyum je tengok...

JUAL SEKALI, UNTUNG BERKALI2, DAPATKAN FORMULANYA DISINI