Untuk pertanyaan/iklan/berita sila hubungi saya disini orderonline2010@gmail.com.

Terkini : Penganut kristian bakar Alquran, nak join?

Sibuk dengan isu video lucah yang dipercayai dsai [tuduhan individu pro umno], sibuk juga dengan isu bible berbahasa melayu yang aku anggap remeh temeh, sibuk juga dengan isu poco-poco yang aku kira agak lawak dan sibuk juga dengan isu kenaikan harga minyak dan barang-barang di malaysia sehingga agak lewat dapat info isu pembakaran Alquran secara terbuka oleh penganut kristian.

Isu neh bila dibahaskan sudah tentu penganut kristian di malaysia akan terasa seperti dibenci oleh penganut islam di sini. Tetapi kena faham, kita orang islam malaysia tidak benci kristian. Yang kita benci sekarang neh ialah sekumpulan kristian tongong yang takde kerja dan biadap. Dan kumpulan kristian ini bukanlah kumpulan kristian di malaysia. Kristian malaysia saya hormati.

Lihat bawah


Ini ialah tindakan susulan selepas dia dihalang dari membakar Alquran tahun lepas. Kali neh dia buat secara senyap2. Tak dikecohkan seperti tahun lepas. Cuma 50 orang je sokong tindakan bodoh dia. Ingatkan ramai yang benci islam kat amerika rupanya cuma 50 orang je kristian ektremis yang tiada akal dan otak. Kesian.

Tapi lebih kesian orang islam yang terbunuh di afghanistan. Heyoooo.. kenapa sampai melibatkan nyawa pula. Aku tak faham isu neh. Kalau nak demo ataupun protes sekalipun, buatlah secara aman. Aku faham dorang nak protes ke PBB atas tindakan biadap paderi terry jones. Tapi tolonglah hargai sedikit nyawa yang ada. Masih banyak yang perlu umat islam [kita] kena buat. Masih ada banyak rancangan umat islam [kita] perlu fikirkan untuk kembalikan semula zaman kegemilangan islam dan tarbiah anak cucu cicit kita.

Polis dan tentera [pro amerika + israel] di afghanistan tue memang takan bagi muka dan can kepada rakyat islam kat sana. Aim mereka memang mendera orang islam. So, jangan buat tindakan yang boleh menyebabkan korang terbunuh. Takpelah, sabar itu berbaloi. Buat protes aman sudah. Tapi mungkin juga media spekulasikan protes tersebut sebagai protes ganas. Silap2 protes tersebut memang aman dan mereka saja2 nak bunuh orang islam kat sana. Boleh jadi juga. Media-media antarabangsa pro zionist neh memang bertujuan memberikan imej dan persepsi buruk masyarakat antarabangsa terhadap penganut islam.

Sebab tue ble baca, kita kena fikirkan kesimpulan sendiri. Jangan percaya bulat-bulat.


Ameno : Jangan ada orang islam yang balas perbuatan biadap paderi neh. Paderi neh silap2 peluk islam lepas neh. Hahahahahah.. 

Does this video mean that we're racist? Wait, look closer…