Untuk pertanyaan/iklan/berita sila hubungi saya disini orderonline2010@gmail.com.

Kereta mewah anak bekas menteri besar..


Kat atas neh ialah gambar sebuah kereta mewah. Kereta mewah ini dimiliki oleh jejai. Jejai ialah kekasih kepada fasha sandha [dah sambung balik dah weh]. Dan jejai juga adalah anak kepada bekas menteri besar perak. Salah ke anak bekas menteri ada kereta mewah?

TAK SALAH pun..

Lihat bawah ;


Yang neh kereta jejai gak. Memang lawa. Agak2 korang dia bayar cash ke apa? Bukanlah aku nak cakap pasal rupa dia.. tapi aku rasa pompuan dok tergila-gila kan dia pasal duit kot.. 

kah kah kah

Jangan marah arhhh...

Klik sini untuk melihat gambar2 kereta jejai

Ameno : Aku nak jadi anak bekas menteri gak arhh..

JUAL SEKALI, UNTUNG BERKALI2, DAPATKAN FORMULANYA DISINI