Untuk pertanyaan/iklan/berita sila hubungi saya disini orderonline2010@gmail.com.

Hot : Video seks mat sabu tersebar!!!

Hebat betul. Ahad menang belum sampai selasa dah keluar video seks mat sabu. Dasat..  dasat. Terkejut gak aku beb. Tapi teringin gak nak tengok beb.

Kah kah kah

Almaklumlah dah jangkit deman porno umno.


Berikut di atas ialah petikan perbualan mat sabu dengan seorang wanita. Yang neh bloggers umno yang bagi menerusi twitter tadi. Twitter aku sini kalau nak follow lah.

Daripada gambar neh aku dapati ;

1. Tak lama lagi isu seks mat sabu akan dimainkan oleh umno.

2. blogger umno cakap ada rakaman suara.

3. Maknanya gambar di atas neh ialah klip ataupun rakaman bertulis yang berasaskan rakaman bersuara bagi memudahkan kita faham perbualan individu2 yang terlibat dalam aksi seks.

Kat bawah neh pula perbualan aku dengan informer aku ;


Maksudnya nanti acara pendedahan akan dimulai oleh papa gomo dan di ikuti oleh lain2 bloggers.

Tahniah.

Aku pun dah bosan layan video seks anwar ibrahim kelon. Kini masa untuk layan edisi terbaru plak. Tak sabar2 nak tonton.

kah kah kah

Ameno : Korang faham kan cara penulisan aku...

Does this video mean that we're racist? Wait, look closer…