Untuk pertanyaan/iklan/berita sila hubungi saya disini orderonline2010@gmail.com.

Adun PKR Tidur dalam sidang DUN Selangor.

Wahhhhh...

Tidur ka?


Takan sakit macam Ibrahim Ali kot?

kah kah kah

Takan tindakan dia halal sebab dia adun PR kot?

kah kah kah

Rakyat kemain berusaha mengundi dia kemain sedap tidur [agaknya] dalam dewan. Macam lah sidang dun tiap2 hari. Hanya beberapa hari pun tak boleh nak focus. Inilah salah satu contoh yang tidak baik. Tidak kira dia siapa atau dari parti mana apabila dia masuk ke dewan dia kena buat kerja. 

Gunakan telinga + mata + otak yang ada untuk dengar point2 penting penghujahan supaya dia boleh bidas balik dengan fakta andai BN putarbelitkan info. Neh setakat masuk dewan then tidur lepas tue dapat gaji.. aku pun mao. Sapa tak mao.

kah kah kah

Nasihat untuk semua wakil rakyat tanpa kira parti. Ada sebab kenapa anda jadi wakil rakyat dan ada sebab kenapa saya jadi pengundi. Ia tidak datang percuma. Ia pakej dengan tanggungjawab. Pengundi buat tanggungjawab pengundi. Wakil rakyat buat tanggungjawab wakil rakyat. Dan tidur dalam sidang bukan sebahagian dari tanggungjawab tersebut. Sekian. 

Ameno : Ibrahim Ali ada geng..

Pembangkang support gay kata mashitah.



Calon mana?

Kerusi apa?

Titiwangsa? Kawasan arwah dr.lolo? 

Rasa boleh menang ka?

Kempen cara fitnah boleh ka menurut islam?

Ada masuk dalam terma darurat ka?

Terima kasih banyak2 ustazah. Aku semakin jelas dengan muka sebenar dia. Dan aku percaya ramai juga orang akan semakin jelas dengan rentak dia. Topeng dia dah semakin tersingkap.

Hari neh seorang ustazah melakukan fitnah yang amat dasat. Dia ialah ustazah yang sepatutnya jelas dan faham hukum menfitnah. Tapi bila seorang ustazah sendiri menfitnah, di manakah rasa hormat kami terhadap ustazah harus diletakkan?

Kembali larh ke pangkal jalan. Jalan yang ko pilih neh salah. Terang lagi jelas. Jangan lah rosakkan ilmu yang ko ada. 
Ameno : Salute. Bukan senang nak tengok ustazah tersasar..