Untuk pertanyaan/iklan/berita sila hubungi saya disini orderonline2010@gmail.com.

Gambar rumah Anwar Ibrahim yang cantik dan mewah di Amerika.

Patutlah selalu ke amerika. 

Orang tue ada rumah cantik der. Lue ada? Aku takde. Aku pun mao kalau ada duit juta2 der. Sapa takmo. Cantik wooo rumah anwar ibrahim der.. 

Lihat kat bawah neh ;


Cantik wooo..

Terletak kat tempat terpencil.. macam lot persendirian jek neh. Confirm harga riban2 neh der. Anwar banyak betul duit dia kan? Mana dia dapat duit hah beli seme2 neh? Dia tue kan ke piem je der.. berapa larh sangat gaji piem kan? Dulu time najib jadi piem tak pernah pula aku dengar dia beli rumah kat amerika. Tapi sejak dsai jadi piem macam2 skandal terbongkar. 

Skandal itu larh, skandal ini lah.. terbaru skandal rumah mewah. Dasat kaw..

kah kah kah

Menurut sumber risikan aku, aku yakin sangat rumah kat atas neh milik dsai sebab bukti kat bawah neh ;


Inilah dokumen sahih yang membuktikan rumah di atas neh milik dsai. Sapa tak kenal gomoleaks? Taraf international dia punya pendedahan der. CIA dan FBI pun cari dia kalau nak korek satu2 hal especially yang membabitkan vvip. Dasat tak? Dasat kan?

kah kah kah

Kantoi dah larh ko dsai. Berhentilah jadi piem. Kalau nak balon duit rakyat toksah lah. Buang masa jek aku jadi rakyat di bawah pr. Neh seme buang masa. Undi bn anda selamat, undi pr barang naik. Apa pun tak boleh larh korang neh. Apa pun tak boleh.

Dan yang lebih2 menyakitkan ahti lagi ialah, korang tengok bawah ;


Berlambak2 google jual rumah mewah neh. Semua nya jadi hak milik dsai. Deemm...... habis duit rakyat macam neh. Habis. Ranap. Punah. Musnah.

Save malaysia, tolak dsai. Please.

kah kah kah

Blogger umno neh apa pun tak boleh. Tah dari ceruk2 mana depa jumpa gambar terus dikaitkan dengan pr larh, mahasiswa larh, lim guan eng larh.. apa pun tak boleh larh der.. apa pun tak boleh.. asyik kantoiii jekkk apa ke hel nya?

kah kah kah

Sumber gambar : semut.

Ameno : Kelakar dowh dorang..

Mahu Cuba Dapatkan IPHONE 6 DGN HARGA 418?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...