Untuk pertanyaan/iklan/berita sila hubungi saya disini orderonline2010@gmail.com.

Datuk Jamal jual nasi lemak di hotel rupanya.. - UPDATED !

Mula2 aku tak faham kenapa orang pongpang2 kaitkan dia dengan nasi lemak. Rupanya sebab dia mengaku dia meniaga nasi lemak kat kl. Dia kerugian. Lihat kat bawah neh der ;
"Kami terdiri daripada peniaga-peniaga. Saya menjual nasi lemak. Jangan kacau periuk nasi kami, Kami mengalami kerugian yang amat besar semasa berlangsung Bersih 1, 2, 3. Siapa yang mahu menanggung kerugian yang kami alami?"
Owhh datok datok datok dan datok. Kenapa datok susah2 jual nasi lemak di kl sedangkan datok biasa jual di hotel concorde datok? 

Sudah kah datok lupa pada 4 ogos 2011 datok ada buat jualan nasi lemak terbuka sempena meraikan ulangtahun datok? Rakan2 seferrari malaysia datok pun sama2 memeriahkan jualan nasi lemak datok tue. Kan seronok jual nasi lemak dalam hotel tak perlu berjemur panas berbanding jual nasi lemak di jalan tar datok? 

Datok.. datok, pertimbangkanlah idea saya neh datok. Jangan susah2 jual nasi lemak kat jalan tar. Nanti datok rugi sebab bersih plan nak buat rally lagi. Lokasi pun sama. Sejujurnya dari ahti saya, saya tak suka tukar lokasi. Seronok pula rasanya rally kat kl. 

KAH KAH KAH

Jadi untuk mengelakkan kerugian apa kata datok meniaga jek nasi lemak kat dalam hotel ye datok. Semoga datok sentiasa sihat ek datok.

kah kah kah


Opss tersalah upload gambar larh plak. BERSIH jek sesat. Bersih je haram. Majlis harijadi datok halal. Confirm lepas majlis fatwa tengok gambar2 kat sini.

Yang jahat yang teruk yang zalim yang sesat yang kafir yang laknat yang murtad hanyalah bersih. Yang alim suci murni baik sopan penyokong2 anti bersih. Oke?

Penyokong2 BERSIH, insaflah ye sahabat2 ku. Korang ikut nasihat datok jamal kat atas neh oke. Insaf oke, pakat2 insaf.

kah kah kah

Ameno : Hebat jualan nasi lemak datok ek.. ekekeke

8 Affordable Beach Destinations For A Relaxing Getaway

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...