Untuk pertanyaan/iklan/berita sila hubungi saya disini orderonline2010@gmail.com.

Gambar-gambar orang ramai gempur ceramah politik AC Mizal

AC Mizal ialah artis yang aktif menyokong barisan nasional. Itu bukan perkara yang baru. Ramai orang sudah tahu. Tetapi tidak ramai yang tahu bahawa AC Mizal kini aktif atas pentas ceramah pula. 

Wowww..

Nak tengok tak gambar-gambar dia ketika berceramah atas pentas? Lihatlah kat bawah neh der ;



kah kah kah

Mana nampak muka AC Mizal pun. Ka tak jadi berceramah sebab takde sambutan?

Alamak aii. Neh mesti orang dah spot sebagai penyokong PR kan? Tue pasal tak berani nak pergi depan2 bergambar dengan AC Mizal kan? Ramai gile siot program anjuran UMNO kat sana kan.

kah kah kah

Menurut informasi yang aku dapat dari sini, program AC Mizal neh dibuat last minit untuk menganggu ceramah PAS di ara payong semalam. Program PAS tue dihadiri oleh artis dayangku intan dan Bekas Pengarah Pelajaran Negeri Dato' Adnan Ibrahim. Nak tahu hadirin ramai ke tak ramai klik larh kat blog tersebut.

Kalau lah ceramah AC Mizal + UMNO mendapat sambutan, aku percaya 10 malam tv3 siar mengenai tentangnya. Malahan bloggers umno juga akan mainkan tak henti2. Almaklumlah RARE kan. Tapi sayangnya semalam, kerusi lebih ramai dari orang der. Kerusi pun heran aku rasa.

kah kah kah


Ameno : Orang buat ceramah, dia pun sibuk buat ceramah, tapi ceramah nak mengacau.  

8 Affordable Beach Destinations For A Relaxing Getaway

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...