Untuk pertanyaan/iklan/berita sila hubungi saya disini orderonline2010@gmail.com.

Misteri protes burger di depan rumah Ambiga diselesaikan!

Demo sambil jual burger? Itu adalah satu pembaharuan yang ditonjolkan oleh orang2 yang mesra bien dan umno. Dorang tak boleh mengaku dorang tue orang bien dan umno sebab neh sebahagian dari taktik dan strategi. Benda dah tertulis dalam skrip so kena lah follow.. err jangan tampar mulut aku oke.

kah kah kah
 
Lihat bawah neh. Gambar2 demo ;




Kenapa dorang PROTES? Katanya sebab RUGI kerana BERSIH berdemo pada 28 april hari tue. Dorang neh ialah pertubuhan ikatan usahawan kecil dan serdahana = IKHLAS. Kat mana dorang meniaga? Area jalan TAR kot. 

Dorang sekarang meniaga betul2 depan rumah ambiga. Nak cover kerugian kata mereka. Eloklah tue meniaga, bukan buat benda bukan2. Aku sokong. Cuma yang aku heran neh satu jek, kenapa dorang jek complain2 bab kerugian, pasal apa persatuan dan penjaja kecil wilayah persekutuan tak complain bab2 kerugian neh?

Lihat bawah. Antara banner yang dibuat oleh mereka2 yang berdemo tuntut gantirugi dari ambiga beberapa hari lepas.


Hehehe..

Kalau rugi kan, rugii mestilah persatuan neh dulu ke depan, bukan si IKHLAS tue. Aku la neh baru dengar nama IKHLAS tue. Sebelum2 neh tak pernah pula aku dengar kewujudan IKHLAS. Apa pun berlakon baik2 ye. Janji dapat duit. Kalau tak dapat apa2 berhentilah berlakon. Jangan buang masa oke. Dengar nasihat IKHLAS dari aku neh hah. MYSTERY SETTLED!


Ameno : Persatuan dan penjaja kecil wilayah pun maleh nak layan gamaknya..

8 Affordable Beach Destinations For A Relaxing Getaway