Untuk pertanyaan/iklan/berita sila hubungi saya disini orderonline2010@gmail.com.

Video Ustaz Azhar Idrus berada di lokasi BERSIH 3 tersebar.

Saja lalu?

Saja nak tengok?

Saja nak amek tahu?

Apa pun niat ustaz pada ketika itu, yang penting Ustaz memang dah terbukti berada disitu pada hari tersebut. Mampos meroyan lah bebudak umno pas neh. Kebetulan nya, aku dapat tau ustaz ada memberikan kuliah pada hari tersebut. Area petaling jaya. Jauh benar larh tue nak pergi shah alam sampai terbabas kat kl kan?

Mungkin juga sebagai sokongan kepada pendemo2 bersih. Nak tunjukkan terang2 payah. Kang ada pula penyokong2 umno meroyan terjun bangunan sebab ustaz terang - terangan sokong bersih. Tapi sebenarnya ia bukanlah sesuatu yang menghairankan. 

Sebenarnya ramai di antara kita dah boleh predict, kecenderungan ustaz di sebelah mana. Usah kata ustaz azhar idrus, ustaz maza pun sama. Uzar pun sama. Banyak ustaz dah bagi hint. Tapi tidaklah terlalu direct. Mereka gunakan bahasa kiasan. Almaklumlah, nak mengelakkan pihak sebelah sana bunuh diri. Nak jaga ahti seme pihak larh katakan.

kah kah kah

Lihat video kat bawah neh sendiri ;

 

Cara mana korang nak terjemahkan perlakuan ustaz pada hari tersebut, korang punya pasal. Yang penting walaupun fizikal ustaz tak nampak "bersih" tapi jiwa ustaz sebenarnya memang dah lama "bersih" dah..

kah kah kah

Entry telah dikemaskini.

Ameno : Meroyanlah puak sebelah sana pas neh...

JUAL SEKALI, UNTUNG BERKALI2, DAPATKAN FORMULANYA DISINI