Untuk pertanyaan/iklan/berita sila hubungi saya disini orderonline2010@gmail.com.

Gambar rumah baru Nik Aziz yang berjuta-juta tersebar.




NIK AZIZ NAK BUAT RUMAH RAKYAT UNTUK DIRINYA SENDIRI.

Nik Aziz sedang membina Rumah Rakyat dengan wang rakyat Kelantan. Itu adalah berita yang aku dengar dari rakan-rakan kelahiran negeri Pantai Timur itu. Dikhabarkan Menteri Besar mereka, Nik Aziz, sedang sibuk membina rumah atau lebih sesuai mahligai Nik Aziz sebagai salah satu mercu tanda Kelantan maju.

Ini kita boleh katakan sebagai Rumah Rakyat kerana duit bagi pembinaan rumah yang menelan kos hampir RM500,000 itu adalah dari duit derma rakyat Kelantan setiap kali diadakan ceramah. Sedangkan Lebuhraya Rakyat yang digembar-gemburkan oleh PAS Kelantan masih belum bermula pun.

Mungkin ini janji PRU-13, untuk PAS terus berkuasa di Kelantan. - ASSU -

kah kah kah

Mohon utusan cepat2 siarkan pendedahan panas anti seme salah umno kat paper dorang cepat2. Ini kan pendedahan yang panas lagi berapi. Rugi wooo tak cetak dalam akhbar. Mari lah sahut fitnah ASSU. Lagi banyak lagi bagus. Boleh larh aku tambah bukti baru kat koleksi kebodohan umno beb. Kalau ada yang sudi menaja boleh larh aku edarkan dalam buku cetakan untuk edaran.

kah kah kah

Menurut info yang aku dapat, rumah di atas neh sebijik cam rumah tokei beras yang kaya raya di perlis. Sedang dalam pembinaan. Sebijik dan serupa. Cam kembar seiras. Selama neh aku sangka binatang dan manusia jek yang ada kembar. Tak sangka plak rumah pun ada kembar. Ini rare. Boleh masuk dalam catatan sejarah beb. 

kah kah kah


Pstttt.. rumah kat atas neh nilai dia rm500k taw.. bukan juta2 ekekekeke.. baru aku tahu. Rupanya semakin besar rumah semakin murah kos pembinaan dia oke. 

Updated ;

Korang baca bawah neh. Antara komen yang aku petik dari ASSU di bawah posting mengenai rumah baru TGNA.



Kelakar tak? Member dah buat research siot. Siap ada orang maki hamun dan percaya lagi. Tak boleh blah. Benda terang2 fitnah pun ada orang bangang percaya. Lawak siot


kah kah kah

Ameno : Sengal siot.. tapi akta keterangan aka penyiaran takan dilaksanakan ke atas dorang beb. Ekekeke..

Fulamak, ganjaran dia! Memang patutlah orang asyik cakap pasal Axiata Cup ni…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...