Untuk pertanyaan/iklan/berita sila hubungi saya disini orderonline2010@gmail.com.

Tidur dalam khemah 32 hari takde masuk buletin utama pula..

Karam Singh Walia masih hidup lagi kan? Aku rasa ye sebab pernah terdengar suara dia potpetpotpet pasal lynas hari tue. Kalau betul dia masih hidup apasal dia tak masukkan isu orang yang tidur dalam khemah selama 32 hari akibat aktiviti pembangunan di cameron highland tak masuk tv3 plak?

Lagi sorang wartawan pompuan tue apa nama dia? Aku lupa nama kakak tue. Kan ke dia dan karam singh walia dikenali sebagai penyelamat alam sekitar? Apahal mereka acuh tak acuh jek apa yang berlaku di pahang? Najib marah ke apa?

kah kah kah

Korang tengok video kat bawah neh. Sebenarnya ramai orang tak percaya perkara2 seperti neh telah dan masih berlaku di malaysia. Bagi mereka malaysia ialah negara yang paling selamat dan aman.  Tapi sebenarnya malaysia takde lah seaman mana pun.

Kalau aman takan lah orang yang buat report polis untuk meminta keadilan kena siasat dengan polis balik? Orang yang buat kesalahan dilepaskan, orang yang memohon keadilan plak kena macam2. Lihat laporan video dari team harakah. Pakat sebar2kan oke ;

 

Ameno : Dah 32 hari tunggu karam singh walia buat coverage.. tak kunjung2 tiba.. tak jumpa jalan kot.. dia tahu ke kilang lynas jek.. ekekeke..

8 Affordable Beach Destinations For A Relaxing Getaway

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...