Untuk pertanyaan/iklan/berita sila hubungi saya disini orderonline2010@gmail.com.

Gambar terbaik himpunan OREN!


Gambar dirakamkan oleh abah anas. 

Nak tahu tak apa yang terbaik kat gambar neh? Gambar neh time mat sabu sedang baca doa tak silap aku. Seme orang pakat2 tadah tangan ketika itu. Dan... dalam sedar tak sedar rupanya ada anggota polis yang turut tadah tangan ketika doa sedang dibacakan.

kah kah kah

Sayang PDRM. Macam tue larh.. kalau PDRM nak kembali gah dan mendapat kepercayaan rakyat seperti dulu2 kan, PDRM kena buat perangai macam neh oke. Teruskan. Hari neh korang memang terbaik sepanjang di perhimpunan OREN.

Tahniah PDRM. Pandai pun jadi baik dan neutral kali neh. 

Terbaekkkk.....!!!



Does this video mean that we're racist? Wait, look closer…