Untuk pertanyaan/iklan/berita sila hubungi saya disini orderonline2010@gmail.com.

Gambar Siti Nurhaliza dengan Nurul Izzah tersebar.


Masak la ko siti. Yang ko gegatal bergambar dengan nurul izzah buat apa? Satgi terkeluar seme citer pengikut yahudi la lesbian la anak dajal la sesat la freemason la talibarut israel la seme cukup. Almaklumlah sesiapa yang ada kaitan dan bergambar dengan pemimpin pembangkang kan tak boleh. 

Hanya dengan gambar jek dorang boleh reka dan cipta macam2 citer. Macam2 skrip dan konspirasi boleh dibongkarkan walaupun melalui gambar2 jek. Hebat ke tak hebat bloggers umno?

So siti bersedia lah ko. Lepas neh confirm perniagaan ko ada kaitan dengan yahudi. Jangan2 ko pun penerima dana yahudi untuk jatuhkan bn sebagai pemerintah di malaysia. Mana nak tahu. Mohon bloggers umno siasat segera.

kah kah kah

kah kah kah kah

kah kah kah kah kah

Sumber gambar : rakan facebook.
Fulamak, ganjaran dia! Memang patutlah orang asyik cakap pasal Axiata Cup ni…

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...