Untuk pertanyaan/iklan/berita sila hubungi saya disini orderonline2010@gmail.com.

Majlis sambutan harijadi Sultan Pahang yang hebat. [VIDEO INSIDE]

Wahhhh

Aku bangga sangat tengok sultan pahang raikan harijadi dengan penuh gilang gemilang. Sapa tak seronok weh? Ada melayu kaya raya.. bawa nama malaysia pula tue. Kalau korang nak tahu majlis harijadi neh bukan hanya meraikan sultan pahang je bahkan meraikan harijadi anak dia sekali.

Anak sultan pahang bernama Putera Falaq. Berusia 18 tahun ketika ia majlis itu disambut. Dan Sultan pahang pula berusia 81 tahun. So cam unik arh kan. 18 dan 81 beb. Jadi mereka buat sambutan gilang gemilang. Hebat.

Majlis neh disambut kat salah seorang hotel mewah yang terletak di london. Dalam majlis neh juga diadakan pertunjukkan fesyen yang melibatkan koleksi dior dan himpunan barang kemas. Kalau korang tengok video kat bawah neh memang best arh.

Memang mewah cara majlis itu diraikan dan ada acara tari menari juga. Cam meriah. Kalau aku dijemput aku mesti pergi. Aku teringin gak nak tengok majlis harijadi sultan2 negeri di malaysia. Alhamdullilah, dah tercapai. Semoga sultan pahang dan anak sultan pahang panjang umur ek. Anda ketua agama islam kami dan kami sayangkan anda.

Tengok la video kat bawah neh oke. Babai.



JUAL SEKALI, UNTUNG BERKALI2, DAPATKAN FORMULANYA DISINI