Untuk pertanyaan/iklan/berita sila hubungi saya disini orderonline2010@gmail.com.

Pakar kata selamat untuk hisap rokok.

Yup.

Jangan terkejut walaupun memang ko akan terkejut. Selama neh kita selalu sangka hisap rokok merupakan perbuatan yang tak selamat, hisap rokok akan menyebabkan kanser, mengakibatkan pelbagai jenis penyakit dan sebagainya. 

Bahkan bagi penganut muslim sesetengahnya menganggap ia haram dan sesetengahnya pula mengatakan ia mahkruh. Tapi rileks. Bagi penganut2 rokok korang boleh menarik lafaz lega pada hari ini. Kenapa?

Sebab pakar mengatakan hisap rokok memang merupakan perkara yang sangat selamat. Bahkan ia telah terbukti selamat.

 
Siapakah pakar tue? Aku la orangnya. Hari neh secara rasminya aku lantik diri aku sebagai pakar. 

Apakah dalil aku untuk mengatakan ia selamat? Meh sini aku ajar korang seme. Kalau korang taknak percaya sudah la yang penting aku dah share ilmu untuk keselamatan korang seme.

Mula2 ko amek rokok tue.

Dan amek ko potong kecik2, kalau taknak potong pun takpe.

Lepas tue letakkan di bibir ko.

Ko hisap la puas2. Jangan bakar oke. Just hisap je.

Lepas tue ko buang. 

Macam ko makan singgam. Ko gigit2 then buang kan? So kali neh ko gantikan dengan rokok pula. Ko hisap2 then buang. Hisap celah2 bibir je. Jangan sampai masuk mulut plak.

Lepas tue hisap la sampai habis sebatang penuh then buang.

Dah habis sebatang, nak hisap yang baru pun hisap le.

Hisap la sampai puas. Yang penting jangan bakar rokok tue. Rokok tue berbahaya pasal asap. Selagi tak berasap kira lue dan gua sama2 selamat la.

So lepas neh sesiapa nak beli rokok untuk dihisap jangan marah2 oke. Yang penting dorang tak bakar rokok cuma hisap je. Dan hisapan itu tersangatlah selamat.

kah kah kah

Cam kat bawah neh hah ;

         
Pegang nadir bumi memang selamat. Yang tak selamat tue cuma bahan/sisa pemprosesan je. Jadi lepas neh kalau korang nak pegang najis ke apa ke jangan. Tak selamat. Pegang la beras ke makanan ke apa ke. Janji bukan najis.

Faham kan? Bagus.

kah kah kah

So jom la kita bersama2 hisap rokok tetapi jangan bakar rokok untuk kesihatan masing2. Oke tak?

kah kah kah  
8 Affordable Beach Destinations For A Relaxing Getaway

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...