Untuk pertanyaan/iklan/berita sila hubungi saya disini orderonline2010@gmail.com.

Ummi Hafilda Kahwin Tak Jemput Azmin Ali.

Itupun nak bagitau media. Pelik la aku.

kah kah kah

Tapi itu takpe lagi. Yang sebenarnya ada yang lebih kelakar nak mampos dari cerita di atas siyes. Baca bawah neh sampai habis oke ;
 

Ummi Hafilda Ali bersedia untuk berkahwin dengan pakar kulit Dr Zaman Khan dalam masa dua minggu dan abangnya, Azmin tidak dijemput.
"Saya faham bahawa dia adalah abang saya tetapi apakah gunanya menjemput Azmin Ali kerana dia tidak peduli untuk melawat ibu saya Che Tom (Che Tom Yahaya) selama lebih setahun.
"Baru-baru ini, kami mempunyai majlis perkahwinan sepupu lain tetapi dia tidak juga hadir untuk pertemuan keluarga itu. Saya faham jika dia tidak mahu menjadi sebahagian daripadanya," katanya pada Ahad.
Azmin dan adiknya mempunyai konflik sejak bertahun-tahun, dengan Ummi sering mengkritik timbalan presiden PKR itu berikutan kecenderungan politik yang berbeza.
Dilaporkan bahawa ibu berusia 78 tahun, Che Tom mereka merayu untuk Azmin supaya "bertaubat dan pulang ke rumah", mengatakan dia tidak melihat anaknya itu sejak Hari Raya yang lepas apabila bertengkar dengan Ummi Hafilda.
Ahli perniagaan yang berusia 45 tahun itu berkata, walaupun terdapat jurang 12 tahun umur antara mereka, bakal suaminya adalah matang pada usianya.
"Saya membawanya bertemu dengan ibu saya dan dia melayan ibu dengan penuh hormat. Dia menjaga ibu seolah-olah Che Tom adalah ibunya sendiri. Satu ketika, dia menerima restu daripada ibu saya, saya tahu bahawa dia adalah lelaki yang tepat. Itu adalah bagaimana dia memenangi hati saya," katanya.
Ummi Hafilda berkata, persiapan perkahwinannya adalah mengikut jadual tetapi enggan mendedahkan lokasi majlis perkahwinan beliau atas sebab keselamatan.
"Kita tidak mahu sesetengah pihak yang tidak diingini kepada menjejaskan hari istimewa saya," katanya, sambil menambah bahawa mereka merancang berbulan madu ke Eropah.
Ummi Hafilda menambah, mereka bertemu di Kuala Lumpur apabila ke klinik lelaki itu untuk rawatan kulit dan mengenali antara satu sama lain selama tiga bulan. -MSTAR-

Taknak dedahkan lokasi majlis perkahwinan atas sebab-sebab keselamatan. 
Taknak orang2 yang tak diingini menjejaskan hari istimewa dia.

kah kah kah

kah kah kah kah

kah kah kah kah kah

Dia ingat akan ada orang kacau majlis perkahwinan dia ke apa? Sapa la nak kacau tue ek. Tue la selalu sangat sembur ceramah orang. Dah takut la tue. Dia ingat orang2 kat malaysia neh jenis macam dia kot. Sembur majlis orang suka2. 

Dont worry la ummi. Aku bukan bercakap mewakili sapa2 tapi aku rasa la kan takan ada apa2 berlaku pada hari istimewa lue tue nanti melainkan admin TYB je maybe frust menonggeng sebab tak dapat kahwin dengan lue.

Tak pernah lagi dalam sejarah di malaysia ada orang sembur majlis perkahwinan sebab berbeza fahaman politik. Tetapi aku tak heran kalau dia yang akan buat sejarah tersebut. Dia memang ada ciri2 seperti itu beb.

kah kah kah  
JUAL SEKALI, UNTUNG BERKALI2, DAPATKAN FORMULANYA DISINI