Untuk pertanyaan/iklan/berita sila hubungi saya disini orderonline2010@gmail.com.

ProGay sokong pembebasan Anwar Ibrahim.

Mula-mula aku nak ketuk utusan atas isu neh. Tapi tak boleh. Sebab? 

Tengok bawah neh sendiri ;



Utusan cuba menGAYkan anwar ibrahim dengan cara menerbitkan artikel bahawa progay di filiphina sokong pembebasan anwar ibrahim. So aku check benda tue kat website untuk kepastian. 

Lihat bawah neh ;



Sekali betul siot. Ada sapa2 yang suruh progay neh respon ka? Aku? Takde pun. Korang ada? Pun takde gak enh? So apahal dia respon? Ada sapa2 kesah ka dengan respon dia neh? Hah ada.. memang ada. Utusan beb. Utusan dan totok umno tersangatlah kesah dengan respon2 sebegini. Itu sebab dorang petik dan siar respon neh di utusan. 

Lihat bawah neh ;


Tidak lah mereka cakap mereka happy tetapi mengalu2kan pembebasan anwar ibrahim tetap boleh di anggap sebagai happy gak. Mungkin mereka2 neh dah silap faham terhadap dsai. Malahan aku percaya dah ramai orang salah faham dengan dsai berhubung isu liwat neh. Kalau tak percaya korang baca perenggan akhir ayat progay tue. Cam bangang. Siot weh.

Sudah sampai masanya untuk dsai mengisytiharkan dengan tegas dan terang kalau boleh dihadapan media antarabangsa bahawa dia bukan GAY. Dan tiada kena mengena dengan mana2 GAY. Dia juga bukan penyokong GAY. Dan puak2 gay tak perlu menganggap bahawa dia ialah GAY.

Sedikit salah faham boleh mendorong kepada salah faham yang lebih besar. Oleh kerana saiful neh menghasilkan salah faham yang besar terhadap dsai tak mustahil maha besar salah faham telah terhasil terhadap dsai. So tak hairan napa progay buat statement seperti di atas neh.

Namun, utusan bukanlah utusan kalau depa tak tokok tambah citer. Kat perenggan last tue.. hehehe.. dsai selalu lawat filiphina? Yeke? Negara kedua terbanyak dilawati oleh dsai? Ye ke? Si papa gomo cakap thailand. Si utusan cakap filiphina. Mana satu betul beb?

kah kah kah

Nota : Di bayar ka laporan berita neh pada anggapan korang?
Ameno : Progay kalau ko tak bersuara.. takde sapa anggap ko bisu pun.. lagipun

Video paling gampang sekali minggu neh.

Ini lah video paling gampang siot. Gampang gile. Gua minta tolong sangat pada pas, pkr dan dap balas balik video neh. Gua sanggup jadi pelakon dalam video balas balik video gampang kat bawah neh. Siyes.Gua betul2 merayu sangat pada pr neh. Siyes giler. Gua betul2 nak penyepak orang yang buat video neh. 

Wooiii... 

Sakit ahti siottt... sakit ahti kaw2.


Sebab?


1. Hina ulama2 dalam pas.


2. Berjoget2 kutuk pas dan pr walhal pompuan dalam tue haram tutup aurat.


3. Buat lagu sebab PR salah guna kuasa? Hehehe.. hellooowww dah cermin diri blom?

Tengok sendiri beb ;

Celaka siottt.. 

ada ke guna gambar ulama dan then menari2 sewel dalam video neh. Panas siot ahti aku panas.. air2.. mana air.. baik gua belah dulu sebelum komputer neh meninggaldunia akibat diteranjang oleh kaki gua. Bai. 

Artikel neh telah dikemaskini.

Ameno : Bengang.

Video : Jamil Khir bela diri sendiri dalam isu penyalahgunaan wang zakat.

Aku sikit lagi nak mencarut. Siyes neh beb. Siyes. Aku rasa jamil khir tak faham isu. Aku percaya ramai orang islam di malaysia neh tak kesah kalau wang zakat digunakan untuk jihad fisabillah. Amek lah oii. Amek. Amek banyak2. Orang islam di malaysia lagi suka.

Amek bantu orang islam yang berpenyakit tapi tak mampu nak rawat sebab kos perubatan sangat mahal. Amek bantu orang yang terdesak. Amek bantu buat taska2 islam. Amek bantu beli Alquran or upah guru2 yang boleh mengajar Alquran untuk orang2 yang miskin yang tak mampu hantar anak2 dia pergi sekolah agama. Amek. Amek banyak2. Silakanlah!!!

Tapi beb, ini lue amek bayar kos guaman lue. Kos guaman lue bukan jihad fisabillah bagi tafsiran gua. Gua cuba faham benda neh dengan teliti. Tapi setelah gua godek pelbagai persepsi dan ceruk, gua siyes bagitau lue, gua tetap tak boleh terima perlakuan lue. Lue melawan qazaf. Dan lue anggap dengan melawan qazaf ialah jihad fisabillah? Jihad fisabillah apa bila lue lawan hukum islam? Macam mana gua nak faham beb. Macam mana?

Ibarat lue melawan Allah swt. Then lue pongpang2 beria2 kata dalam firman Allah swt menerusi Alquran mengatakan berpahala melawan Allah swt. Itu yang lue sedang buat dan sedang paksa rakyat terima. Sorry beb. Gua cadangkan lue pergi meninggaldunia. Gua rasa bahasa gua dah cukup sopan dah neh. 

Sebelum gua keluarkan bahasa maki yang lagi dasat gua cadangkan lue berhenti dan mengakui kesalahan. Walaupun gua nak sangat lue dihukum tapi gua fikir impian gua mungkin sekadar impian sehinggalah pr amek alih putrajaya. Tapi sehingga detik itu tiba, gua cadangkan lue berhenti dan minta maaf. Tolong. Lue jaga agama so please lah "pakai" agama yang lue jaga tue. Tenkiu.

Lihat video di bawah neh ;


Ameno : Haram pun dihalalkan bhai.