Untuk pertanyaan/iklan/berita sila hubungi saya disini orderonline2010@gmail.com.

NGO yang sakit hidung ditumbuk nak saman bloggers.

Ada aku kesah?


kah kah kah

kah kah kah kah

kah kah kah kah kah

Woitttttttttttt kami satusen pun tak heran. Dah pandai2 tumbuk orang sampai berdarah sendiri arh tanggung. Wakil NGO tersebut iaitu encik azmi ali dari Majlis Tindakan Rakyat Negeri Kelantan (MTRK) berkata begini kepada sinar harian ;

Berhubung dakwaan seolah-olah wakil NGO Himpunan Sedar memulakan provokasi sehingga berlaku pergaduhan katanya, beliau tidak mengetahui secara jelas individu mahupun pihak tertentu yang mencetuskan kekecohan tersebut.

“Ketika pergaduhan kecil berlaku polis mengeluarkan arahan supaya bertenang dan saya sendiri bersama ahli-ahli lain berusaha meminta individu berkenaan beredar, saya juga tidak tahu siapa yang memulakan tumbukan sehinggalah kekecohan itu ditenteramkan oleh pihak berkuasa,” katanya.

Azmi yang mengetuai Himpunan Sedar itu juga turut mengingat blogger mahupun individu tertentu supaya menghentikan dakwaan yang memburukkan imej MTRK dan Gerakan Tukar Kerajaan Pas Demi Rakyat (Tukar) kerana perhimpunan berkenaan dirancang sebulan yang lalu dan mendakwa ada pihak cuba menggagalkannya.

“Saya tidak akan teragak-agak mengambil tindakan undang-undang kepada pihak tertentu dan berharap perbuatan tidak bermoral dengan meletakkan gambar individu sebagai dikehendaki di facebook kononnya terlibat dalam pergaduhan dihentikan segera,” katanya.-SH-

Ngaper ko nak saman? Sebab bloggers buruk2kan imej MTRK dan sebarkan wajah individu wanted? Alamak aiii.. time orang ko tumbuk orang taknak pula fikir panjang. Lepas tue siap mengadu tunjuk gambar hidung kena tumbuk bagai taknak pula fikir benda tue memalukan yang amat.

Bila dah kena kutuk kaw2 di media online mula larh merajuk nak saman apa seme. Geli larh aku. Muka cam laki. Suara cam laki. Tapi rupanya bukan laki.

kah kah kah

Sorryyyyyyyy nyahhhhhhh i dah tersalahhh sangkaaaa... tak sangka you cepat kecik ahtiii nyahhhhh.. ampunkanlah iiii nyahhh kita orang gurau2 jek pasal gambar hidung kena tumbuk tue.. bukan buruk2kan youuu tapi buruk2kan sikap youuuuuuu

kah kah kah

Adoiiiiiiiyaiiiiiii

Ameno : Lembik nak mampos..

Ummi Hafilda tekad `gempur' Permatang Pauh

Kah kah kah



Ada aku kesah? Nak gempur, gempur je larh woittt..

Ahli perniagaan, Ummi Hafilda Ali berhasrat `menggempur' ke seluruh kawasan Parlimen Permatang Pauh bagi menceritakan kepada rakyat mengenai perilaku sebenar Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.
Menurutnya, beliau berazam menerangkan kepada penduduk di situ yang selama ini mungkin tidak tahu 'rahsia' wakil rakyat mereka itu.

"Kita akan terangkan kebenaran. Kita akan pastikan kalau Anwar menjadi calon, kita kalahkan sampai hangus wang pertaruhannya di sini," katanya ketika berceramah di Taman Janggus di sini malam tadi. -UM


Rupanya si ummi hafilda ialah ahli perniagaan ek? Baru aku tahu. Dia berniaga apa ek? Jual mulut pontianak ke?

kah kah kah

Memandangkan dia nak gempur permatang pauh aku tunggu2 gak dia bawa berkotak2 vcd lucah yang membabitkan dsai tue. Dia kata dia ada koleksi vcd seks dsai. So apa lagi? Kasi dedah arh seme.

Aku dah tak sabar2 nak tengokkkkk.. cepat ummi. Jangan main gempur dengan mulut menonong ko tue ajek. Mai larh gempur dengan bukti2 yang ko dok pongpang2 kan selama neh. Aku dah penat tunggu. Dari takde misai tumbuh misai. Dari takde janggut tumbuh janggut. Tapi bukti ko tak keluar2 juga. 

Simpan untuk layan ke apa? 

kah kah kah

Ameno : Tuihhhh nak gempur konon.. silap2 lue yang kena gempur.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...