Untuk pertanyaan/iklan/berita sila hubungi saya disini orderonline2010@gmail.com.

Gambar Pelakon Video Lucah DSAI Terdedah.

Buat permulaan aku nak cakap aku keliru. Aku keliru sebab aku tak berapa faham cerita. Pertama dorang cakap saksi. Saksi yang terlibat dalam pembikinan video seks yang melibatkan pemimpin pembangkang. Then bila dia tulis perkataan saksi aku mengambarkan bahawa dua orang itu ialah SAKSI yang terlibat dalam pembikinan video seks.. 

Aku fikir mungkin mereka terlibat dalam bahagian editing ke apa ke..sebab dalam laporan yang sama menyebut bahawa dorang berpaling tadah dan tidak mahu menyimpan rahsia lagi. Ooo oke.

Then keluar pula citer bukan saksi. Tetapi pelakon. Dua individu yang ditahan polis pada semalam ialah PELAKON kepada VIDEO SEKS yang dimaksudkan..

What?

Ini wajah2 kedua2 individu tersebut.

 
Aku tak pasti laporan berita tue salah petik, salah sebut atau apa. Tapi mungkin kah ia sebenarnya seperti ini.

1. Seorang pelakon.

2. Seorang yang lain pula ia saksi?

Aku rasa ini lebih tepat. Apa pun aku nak cakap lelaki buncit tue tak mirip dsai dalam gambar di atas. Mungkin lain pula kalau jumpa depan2 ataupun dalam gambar yang berbeza.. aku tatau. Cuma kalau ikut gambar di atas, ia tak mirip langsung sepertimana yang disebarkan dalam pentas ceramah semalam. Lebih2 lagi kalau ia dibuat dalam 2 atau tiga tahun yang lepas. Ada sesetengah orang berubah wajahnya meskipun hanya 2 ataupun tiga tahun berlalu.

Apa pun yang menjadi persoalan aku ialah bukan kenapa dia baru nak tampil sekarang untuk mendedahkan semua perkara. Ia bukan isu pun pada aku. Yang menjadi tanda tanya ialah macam mana individu yang berlakon = buat aksi seks 'mungkin' boleh tegar tampil mendedahkan diri nya sendiri? Tak malu meh? 

Ko buat ke tak buat? Kalau buat mesti rasa malu.. tapi entah la. Ikut suka lue la. Dalam isu video seks neh aku rasa DSAI tak perlu beria2 pun sebab selagi polis tak buka kertas pertuduhan, selagi tak dikenakan tindakan undang2, terbuktila mereka takde bukti. Hanya percakapan liar tanpa saksi dan bukti. Percakapan liar akan berhenti apabila mati. Takde apa yang perlu dirisaukan apatah lagi DSAI dah buat laporan polis menafikan dia ialah individu yang berada dalam video seks tersebut. Langkah ini, Mustafa Ali kena tiru oke.

Bai. 

Rujukan gambar : sini 
The 13 Coolest Things To Have Ever Happened Onboard AirAsia Flights

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...