Untuk pertanyaan/iklan/berita sila hubungi saya disini orderonline2010@gmail.com.

Video Aksi Nakal Mustafa Ali Disebarkan..

Aku dah tengok. 

Tapi yang sebenarnya benda tue tak penting. Yang penting umno bodoh. Bangang. Bahlol. Agak2 la ko nak mainkan video tue. Takde otak ke apa?

Aku rasa pemimpin PR patut rasa tak selamat je nak duduk kat bilik hotel sekarang neh. Ada webcam plak. Orang pakai spender pun ko rakam dan sebarkan. Dah takde kempen2 ilmiah ke? SOHAI.

Berdasarkan info2 yang aku dapat kumpul dan info2 dari bloggers umno ;

1. Dorang akan sebarkan video Mustafa Ali secara berperingkat.

2. Video neh dirakamkan dalam hotel.

3. Konon nya video seks Mustafa Ali dengan wanita muda luar negara..

4. Then cakap ini kerja2 'puak parasit' dalam PAS.. [take note, aku letak balik label dorang, perkataan dorang tidak mewakili pendirian aku oke.]

5. Gabungan kerjasama dengan geng2 dalam PKR..

6. Mengatakan ini semua agenda untuk memusnahkan kerjasama geng2 UG..

7. Nanti Mustafa Ali sakit ahti..

8. Habis dia dedahkan rahsia parti..

So dinasihatkan pakatan rakyat jangan tercabar dengan permainan depa. Yang aku cakap aku dah tengok tue bukan bermaksud aku dah tengok video seks oke. Cuma video pakai spender je la. Dan aku tak percaya pun ada video seks Mustafa Ali neh. Satu lagi konspirasi nak aibkan PAS. 

Walaupun aku tak ngam dengan cara dan corak Mustafa Ali buat kerja, tak ngam dengan cara dia yang pro ke UG-an.. tetapi itu tak bermaksud menyebarkan aib dia [andai betul] merupakan satu tindakan yang betul.. lebih2 lagi kalau ia benda fitnah. Lagi la patut ditolak.. 

Apa pun ingat protokol kita geng, seme dari umno kalau pasal PR, adalah fitnah sehingga terbukti sebaliknya

Rujukan blog :  http://medan-info-kita.blogspot.com/2013/04/pru-13-akan-tersebaaar-video-seks.html 

Nak tengok video tue? Sorry aku takmo bagi link. Sebab tak penting. Percaya cakap aku, pimpinan boleh persetankan isu neh cuma harap2 pimpinan tidak saling terperangkap dengan propaganda dorang oke. Tue je la bai.   
Does this video mean that we're racist? Wait, look closer…