Untuk pertanyaan/iklan/berita sila hubungi saya disini orderonline2010@gmail.com.

Anwar Ibrahim Wajib Buat Laporan Polis!

Dengan orang melayu tu je cara depa terima. Lebih2 lagi kalau ia babitkan totok umno. Berbeza dengan member2 yang bukan totok depa lebih open minded dalam menerima dan bertukar2 hujah.

Kalau tak bersumpah dicabar saman. Dia ingat kerja anwar ialah bersumpah setiap hari kot. Tak pun saman saman saman. Satu hari berapa banyak tuduhan dan fitnah dilemparka  ke atas batang tubuh dsai?

Katakanlah dsai melayan tuntutan sumpah dan saman korang. Maka pada hari neh kerja dsai ialah bersumpah dan saman setiap hari.

Kenapa?

Sebabnya ialah..

Setiap hari satu tuduhan baru mesti wujud. Satu fitnah baru mesti ada. Aku yang dok follow berita2 pasal anwar pun mao naik tension nak mengulas. Kejap begitu. Kejap begini. Yang menuduh kemain laju dok menuduh. Almaklumla tuduh je kan. Bukan kena hadirkan bukti pun.

So kalau ko jadi dsai jika ko layan semua tuntutan2 dorang ko memang bingai. Mana dan  nak jawab dan bidas semua. Kalau dilayan habis masa je. Matlamat asal pun terganggu.

Lagipun dah sah2 mereka dilindungi. Mereka ada kabel. Ko dan aku ada apa? Nak harapkan pimpinan pr bekap ko? Mimpi la. Depa pun terkontang kanting nak bekap diri sendiri. Pendek kata kita neh memasing terpaksa bekap diri sendiri je la jawabnya.

Sekarang depa sebar satu lagi benda merepek pasal dsai. Sah2 merepek. Baca sekali imbas pun tahu benda tue merepek. Bila ada totok umno yang percaya sah2 dorang memang gila benda merepek. Aku percaya ramai yang dapat surat dari pkr. Dari pas dan dap pun ada. Surat rayuan undi masa berkempen hari tue. Agak2 la dsai nak cakap macam tue.

Takan dia nak cetak sehelai je? Hantar kat sorang je? Bodoh jangan tunjuk boleh tak?

Mohon dsai report polis. Bukan pasal surat neh. Surat neh buang masa je ko layan. Tapi pasal kebodohan sesetengah totok umno. Moga2 polis boleh jalankan siasatan terperinci. Apa pasal dorang bodoh sangat.

Terima kasih.


Mahu Cuba Dapatkan IPHONE 6 DGN HARGA 418?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...