Untuk pertanyaan/iklan/berita sila hubungi saya disini orderonline2010@gmail.com.

Bukti Penipuan BN Terbongkar Lagi [Mesti Baca Dan Sebarkan]

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH 

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

KELAKAR NAK MAMPOS.

Ini la perangai orang2 politik. Kalau orang makan mekdi dia cakap oi haram oi. Bunuh umat islam tue oi. Tapi bila dia plak makan takpe. Kita nak bantu ekonomi orang2 islam yang kerja di mekdi. Lagipun mekdi bayar cukai kat kerajaan. So jangan nak negatif sangat beb. Lebih kurang sama la kes nya dengan isu proton neh. Dia buat boleh. Kita buat tak boleh.

KAH KAH KAH

Lihat bawah sat ;



Sebelum neh dalam berita radio pun ada laporkan isu di atas. Antara petikan yang aku ingat ialah mereka menyebut cadangan tersebut dibuat bagi mengurangkan semua kos2 berbangkit yang tidak perlu dalam perbelanjaan kerajaan.

Dalam erti kata lain nak jimatkan duit kerajaan le. Proton Perdana tak bagus. Tak elok untuk perjalanan jauh. Dan lebih teruk kos nak repair tue mahal nak mampos. Sebab tue kerajaan buat keputusan seperti di atas.

Benda yang sama PR Perak pernah buat ma. Tapi nak tahu apa respon ahli2 politik pro BN ketika itu? Meh baca bawah meh ;






Oke untuk BN tukar guna kereta model luar negara atas alasan penyelengaraan perdana mahal. Dan menyusahkan sebab selalu rosak untuk perjalanan jarak jauh. Tapi tak oke jika PR berbuat benda yang sama?

Sekarang BN pun dah berjangkit dari PR dengan menjadi tidak patriotik kah?

Itulah. Lainkali jangan main balun je. Mentang2 la orang tue tak sama politik dengan ko terus cop seme benda yang dia buat salah. Tak betul. Jahat. Kejam dan keji. Sekarang ko pun buat benda yang sama sebijik dah tue gunakan alasan yang sama sebijik plak tue.

Bila nak balon geng2 sendiri? Atau tutup muka saja? Pilih la antara dua. Kami tak kisah mana2 pun. Sebab kami tukang gelakkan kebodohansombongan korang jek pun.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

Sumber rujukan :

http://thestar.com.my/news/story.asp?file=%2F2013%2F6%2F20%2Fnation%2F13257827&sec=nation#.UcJ01L6nFuQ.facebook


http://www.utusan.com.my/utusan/info.asp?y=2008&dt=1214&pub=Utusan_Malaysia&sec=Dalam_Negeri&pg=dn_02.htm 

http://www.perakbn.com.my/index/news/118.html?res=662
Mahu Cuba Dapatkan IPHONE 6 DGN HARGA 418?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...