Untuk pertanyaan/iklan/berita sila hubungi saya disini orderonline2010@gmail.com.

Hot : Utusan Serang Adik Najib !!! [SEBARKAN]

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

Kelakar weh dorang. Dorang bergaduh sakan beb now. Masing2 ada kepentingan masing2 sebenarnya. Aku melihat utusan menyerang adik Najib atas dua sebab ;

1. Sebab bengkek adik Najib bekap COO Air Asia, Azran Osman Rani..

2. Sebab nak amek kesempatan berkempen bagi pihak Muhyiddin.

Baru2 neh heboh diperkatakan bahawa Najib risau akan kedudukan mungkin dicabar oleh pihak2 tertentu dalam pemilihan akan datang disebabkan prestasi buruk BN pada pru ke 13 baru2 neh. Meskipun kedudukan UMNO lebih baik pada PRU ke 13 berbanding PRU ke 12 namun kedudukan BN memang jatuh tergolek2 daripada prestasi sebelumnya.

Bahkan wujud pertemuan rahsia di rumah Ku Li bagi meraikan ketidakpuasan ahti mereka terhadap Najib yang masih menjadi PM meskipun dia gagal membawa kemenangan 2/3 untuk BN. Kegagalan Najib untuk bertanggungjawab dengan apa yang berlaku mengecewakan mereka di samping wakil2 dari Sabah dan Sarawak yang kecewa dengan agihan kedudukan di kalangan mereka.

Rujuk sini :  http://sozcyili.blogspot.com/2013/06/perdana-menteri-baru-selepas-pemilihan.html

Dan terkini, mereka menyerang Najib dengan lebih terbuka lagi.

WOW.. utusan. Mana pergi hadis taat pada pemimpin ko tue? Mana pergi hadis haram jatuhkan pemimpin islam ko tue? Dah campak ke longkang ke lombong?

KAH KAH KAH

KELAKAR NAK MAMPOS.

Hadis pakai buang ke apa? Bila pendirian dan keputusan pemimpin tue favor kat kepala hotak dia, dia akan gunakan hadis untuk halalkan cara, bila pendirian dan keputusan pemimpin tue tak favor kat kepala hotak dia, dia akan gunakan macam2 peluang untuk hentam balas pemimpin tue. Inilah benda yang berlaku pada parti politik di Malaysia neh. 

Hehe.

Yang sebenarnya setiap keputusan dan pendirian pemimpin kepada favor kepada keadilan untuk kita favor kepada dia. Bukan ikut suka hotak kita jek. Oke sekarang Utusan, geng2 pembekap Utusan, Adik Najib, Muhyiddin, dan penyokong kesemua pihak di atas, bergaduh la korang. Kita orang nak tepuk tangan neh. 

KAH KAH KAH


Bacaan penuh : http://www.utusan.com.my/utusan/Politik/20130612/po_03/CEO-CIMB-dipersoal-sokong-Azran
The 13 Coolest Things To Have Ever Happened Onboard AirAsia Flights

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...