Untuk pertanyaan/iklan/berita sila hubungi saya disini orderonline2010@gmail.com.

SPR Kantoi Tergolek Tatau Nak Letak Muka Kat Mana Dah.. [Baca Dan Sebarkan]

Wehhhhhhhhhh..

SPR dan Menteri buat lawak wehh.. memang kelakar nak mampos. Berdekah2 aku gelak weh. Siyes.

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH KAH KAH

Menurut Menteri Di JPM iaitu DS Shahidan Kassim ;


Kalau setakat bahan pewarna makanan baik ko pergi guna sirap je. Sapa pernah terpegang sirap? Sapa meniaga time bulan ramadhan atau pernah jual air kat pasar2 malam? AKu dulu pernah meniaga time bazaar ramadhan. Jual air. Bila kita nak merahkan air tembikai tue kan kita letak ah pewarna sirap tue nak bagi nampak merah kan.

Biasalah kalau dah terpegang2 tue mestila terkena kat jari serba sedikit kan. Kalau dah kena jari mao 2 hari gak untuk betul2 hilang bersih. Wehh sapa kata aku tak guna sabun time cuci2? Memang la tong2 air tue tak guna sabun time aku cuci sebab dia bersih letak air jek, tapi bila makan time buka puasa nak cuci pinggan guna sabun oke. Tak hilang pun pewarna merah tue.

Sebab tue aku cadangkan. Untuk PRU ke 14 nanti, SPR meh deal dengan aku. Aku akan jual pewarna sirap kat ko. Yang neh confirm kekal. Tak berapa pekat kat kuku tapi akan kekal di kulit jari. Don't worry. Aku nak gak peluang buat duit neh. Semudah ABC jek SPR kena kencing dengan syarikat luar negara. Dekat RM5juta ke apa beli benda alah bodoh tue? Membazir. Baik bagi aku duit tue lagi bagus.

KAH KAH KAH

Apa pun jawapan menteri membuktikan yang SPR memang kaki pembohong. Dah la takde bahan kimia tapi beria2 canang ada bahan kimia. Ahmad Maslan siap cakap boleh menyebabkan penyakit kanser dan apa bagai lagi konon nya.

KAH KAH KAH

Guna bahan pewarna makanan ko kata guna silver nitrat. Benda kecik macam neh pun nak bohong. Apa tah lagi benda besar. Kalau dah dasar pembohong.. pembohong la juga.

KAH KAH KAH

Memang KELAKAR NAK MAMPOS  la dorang neh.  

Update. 

Kos keseluruhan untuk urusan dakwat kekal dari A sampai Z ialah 7.1juta. Inila nilai sebenar harga pewarna makanan.

Sah2 kita kena main depan2 beb. Bengong nya SPR.



 
Does this video mean that we're racist? Wait, look closer…