Untuk pertanyaan/iklan/berita sila hubungi saya disini orderonline2010@gmail.com.

Rosmah Mansur Pula Bersumpah Di Hadapan Belia Isu Dana Filem Anaknya..


KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

Adoyaiiii.. apa nak jadi dengan negara kita neh hah? Masing2 pakat bersumpah belaka. Ini semua kerja bangang yang mula diperkenalkan oleh Saiful Bukhari la neh. Penyudahnya semua orang dok sakan bersumpah sana sini. Belum lagi reda citer bersumpah si T-team dan si Irfan gara2 cadangan bodoh dari Robin Hood Malaysia, kita kini digegarkan pula dengan acara bersumpah oleh Rosmah Mansur.

Yolah.. yolah..

Sekarang neh kita bersumpah aje la.. lepas neh bila Najib dan menteri2 Malaysia nak buat acara bersumpah beramai2 pula? Bersumpah yang korang tue kerja dengan penuh amanah, telus, ikhlas dan takde songlap2 langsung?

Hehe.. 

Baca ;
DS ROSMAH bersumpah di majlis dihadiri 1,000 belia dan Khairy di Putrajaya tadi nafi dakwaan hantar RM100 juta untuk anaknya buat filem di US-Agendanews



Gila ahhh..

Aku terai gak cari rakaman video bersumpah tue tapi takde pula. Rosmah Mansur menegaskan bahawa dia tiada kaitan dengan filem anak lelaki nya yang berbaur 18sx tue. Dia tak salurkan dana apa bagai pun. Rosmah mungkin respon terhadap tuntutan rakyat yang mahu dia memberikan penjelasan mengenai perkara tersebut susulan dari tindakan SINAR HARIAN ONLINE yang bertindak memadamkan artikel berita berkaitan soal penyaluran dana tersebut.

Aisehmen.. mama Rosmah.. kenapa nak bersumpah tak bagitau awal2? I nak merakam la.. ingat nak buat lagu macam ucapan Najib mengenai kangkung tue.. mesti best. Gabungan kangkung dan sumpah. WOWW.. MELETUP punya la..

KAH KAH KAH
Does this video mean that we're racist? Wait, look closer…