Untuk pertanyaan/iklan/berita sila hubungi saya disini orderonline2010@gmail.com.

Gambar2 Bomoh Tikar Terbang Bersama Pemimpin2 Barisan Nasional Tersebar !!!!!

Amboi.

Ada rakan2 dari UMNO yang marah dengan kita le.  Dia kata kita suka2 aje babitkan bomoh tersebut dengan BN. Apa kena mengena. Dan, ada juga di antara mereka yang mendakwa video pasal tilik nasib tue sebenarnya adalah bukti bomoh tersebut sokong PR. PR pergi jumpa bomoh tersebut untuk tilik nasib tengok boleh menang ke tidak dalam PRU yang lepas.

Adoii..

Ketika video klip versi A tersebar, aku tak cakap apa2.

Aku cuma diam dan berharap ada versi yang lebih jelas supaya dapat melihat perkara sebenar.

Namun sekarang neh video klip versi B pula yang tersebar. Versi A ialah versi yang dah di potong. Versi B juga versi yang dah di potong, cuma versi B lebih jelas iaitu ada bendera BN dan bomoh tersebut sebenarnya sedang buat satu upacara untuk memberitahu kepada 'PIHAK BN' berapa peratus peluang kemenangan yang BN ada..

Hahahaha.. 

Itula yang ramai tatau.

Tapi, itupun masih ada lagi yang dok pusing cerita dan menganggap sebaliknya.

Takpelah.

Ini kita bagi bukti yang lebih jelas. Untuk rekod benda neh dapat kat klip video. Aku screenshot yang penting2. Nak bagi bukti kat geng2 BN yang fikir kita fitnah depa. Dan video tue dah diwujudkan sejak tahun 2013 tau. Bukan kita yang pandai2 sebar untuk fitnah sesapa okayyyyy..

Tengok ;












Huraian ringkas.

Tue dia.. dengan pemimpin negara pun ada. Mahathir ada, Pak Lah pun ada. Noh Omar ada, Shahidan Kassim pun ada. Pemimpin baru dan lama pun ada. Macam2 event kerajaan yang dia terlibat. Siap mendoakan agar Zambry Kader menang lagi. Yang aku tertarik.. siap menjampi mahkamah tinggi semasa perbicaraan DSAI supaya tidak digangu ilmu2 hitam. Ini pasal liwat ek? Amboi. Percaya juga bomoh neh kat Saiful ek..

Hihihi..

Apa2 pun kita harap dengan bukti2 yang disertakan ini jangan la penyokong2 BN marah kat kita tak tentu hala. Bukti dah bagi okayyyyyy.. kita tak fitnah2 okayyyyyyy

KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH

KAH KAH KAH KAH KAH

Rujukan video disini.
Mahu Cuba Dapatkan IPHONE 6 DGN HARGA 418?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...